Turistička organizacija Rožaje je i ove godine uzela učešće na 26. Međunarodnoj turističkoj berzi i sajmu turizma, opreme za hotelijerstvo i ugostiteljstvo -METUBES .
Ono što je jako bitno, za Rožaje, kao potencijalnu turističku destinaciju, koja bi kroz izvjesni period mogla prerasti u top destinaciju, je da je na sajmu pokazano veliko interesovanje za naš štand, što nas je učinilo jednim od najposjećenijih štandova sajma.
Najpoznatiji pokazatelj za to je „rezultat“, koji smo donijeli, a koji su prisutni i kompetentni prepoznali. Naime, u želji da se podstakne unaprjeđenje kvaliteta prezentacije, na sajmu su dodijeljena i posebna priznanja, za način prezentacije na štandu, arhitektonsko i dizajnersko rješenje štanda, kvalitet i obim propagandnog materijala, prateće komunikacijske aktivnosti, manifestacije koje učesnik organizuje i obučenost i ponašanje osoblja na štandu. Ovo priznanje pripalo je i našoj organizaciji, a u ime Turističke organizacije Rožaje, priznanje „EXPO TROPHY“, primio je direktor Amel Dedeić.
Na našem štandu su se na sajmu mogli naći proizvodi mesne industrije „Gradina company“, kao i proizvodi „Monte sača“ i „Pčelarstva Džogović“, iz Rožaja, a posjetioci su mogli degustirati iste.
26. Međunarodna turistička berza i sajam turizma, opreme za hotelijerstvo i ugostiteljstvo -METUBES
Prepoznat je kao uspješna poslovna platforma koja više od dvije decenije sa izlagačima gradi partnerske odnose, a uspješnu tradiciju organizovanja potkrepljuje potrebom da se ponuda i tražnja na turističkom tržištu susretnu u realnom vremenu i ambijentu pružanja usluge.
Metubes okuplja najvažnije nosioce turističke privrede na jednom mjestu i sveobuhvatno prezentuje ukupnu aktuelnu turističku ponudu. Isto tako, Crna Gora postaje značajno emitivno tržište, te su osim domaće ponude bili predstavljeni i turistički potencijali drugih destinacija.